Wikia

Supply Box
Voorraadkisten werden geïntroduceerd met de Spel Updates van 31 Jul 2017, en kwamen in de plaats van post pakketten. Voorraadkisten geven drie verschillende, willekeurige beloningen. Deze beloningen kunnen Goud Gold, post Mail, Materialen Material, fluitjes Whistle, en/of Gems Gems zijn.

Een paar weetjes over voorraadkisten:

  • Voorraadkisten bevatten veel meer post dan post pakketten, maar bevatten nu ook andere beloningen.
  • Spelers moeten minimaal level 5 zijn voordat voorraadkisten verschijnen.
  • Een voorraadkist valt elke 8 tot 12 minuten uit de lucht aan een parachute.
  • Voorraadkisten kunnen worden aangeklikt terwijl ze naar beneden komen, de parachute zal dan verdwijnen, en de kist valt sneller naar beneden.
  • Er verschijnt maar één voorraadkist tegelijk op het station van een speler, dit geldt ook voor de stations van buren.
  • Als een speler het popup venster sluit met de X, wordt de beloning niet geaccepteerd, en zal de kist verdwijnen.
  • De aankoop van de Verbeterde Kisten uitbreiding (die de Een-Klik-Post vervangt) verhoogt de beloning waarde met 50%.
  • Soms verschijnen er beloningen met een gele achtergrond kleur, de beloning is dan vele malen hoger.
  • Voorraadkisten verschijnen ongeveer elke 95 minuten op maximaal vijf verschillende buurstations.
  • De voorraadkisten verschijnen op stations van buren, binnen een bereik van ongeveer 14 buren.
    • Voorbeeld:
      Als een speler genoeg buren onder en boven zijn level heeft, zullen ze altijd verschijnen binnen ± 7 buren.
      Echter, als een speler maar 2 buren boven zijn level heeft, kunnen de kisten ergens tussen de 12 onder, en 2 boven de speler verschijnen.
  • Voorraadkisten bij buren geven ongeveer 4x meer dan op het eigen station.
  • Als een speler in levels omhoog gaat, neemt de waarde van de beloningen toe.

UiterlijkEdit

Voor sommige Seizoens Evenementen wordt het uiterlijk van de voorraadkisten veranderd, hier onder een overzicht:

Evenement Uiterlijk
Diesel Overheersing Chest (Diesel)
Elektrische Extravaganza Chest (Electric Extravaganza)
Halloween Chest (Halloween)
Hyperloop Hype Chest (Hyperloop Hype)
Kerstmis Chest (Christmas) 2  Chest (Christmas)
Maglev Gekte Chest (Maglev)
Pasen Chest (Easter)
Stoom Gekte Chest (Steam Frenzy)
Zomer Chest (Summer)