Wikia

Logo TS
Via Rail Keisei Icon Shop Electric
Statistieken
Via Rail Keisei
Type Elektrisch
Kracht 107 Icon Power
Belasting 910 U-235
Verstuur XP 840 XP
Set Via Rail I
EKU Nodig
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal 26 Feb 2019 320 Gems 128.690 XP 90 Limiet: 2
Icon SpecialEvent Evenement 30 Jul 2019 [1]305 Gems 128.690 XP 90 Limiet: 3[1]
Andere Informatie
  1. 1,0 1,1 Tijdens het Nostalgie evenement werden speciale prijzen en limieten gehanteerd, als je dit item na afloop van het evenement via Support wil bestellen, zijn de kosten en limieten het zelfde als de voorgaande Aanbieding.
Museum
De Keisei AE-serie is een DC elektrisch treinstel trein type gedreven door Keisei Electric Railway Skyliner exclusieve express diensten van Narita International Airport in Japan via de nieuwe Narita Sky toegangslijn. De eerste reeks werd geleverd in mei 2009, en kwam in dienst in juli 2010, ter vervanging van de Keisei AE100 serie EMUs die vroeger op deze diensten reden. Deze trein is de eerste Keisei trein die bolsterless draaistellen gebruikten, en de eindwagons zijn uitgerust met een actieve vering. Het ontwerp van de trein en de vormgeving werden gedaan onder toezicht van de Japanse modeontwerper Kansai Yamamoto, en misschien won hierdoor het AE-serie ontwerp de "goede Design Award" in 2010, en werd bekroond met de 2011 Blue Ribbon Award in mei 2011, die jaarlijks wordt uitgereikt door de Japan treinspotter Club.