Wikia

LEVEL AFHANKELIJKE CONTRACTANT
Toen deze contractant voor het eerst beschikbaar was, waren alleen de contracten beschikbaar die nu te zien zijn onder levels 49-119. Bij terugkeer in 2019 introduceerde PF meerdere versies van de contracten voor verschillende speler levels. Deze contracten kunnen eenmaal per level groep worden voltooid. Zodra er met de contracten is begonnen, blijven spelers in dezelfde level groep, ook wanneer deze een hoger level behalen. De details zijn beschikbaar voor de volgende level groepen:
49-119--180 120-299--400 300-699-699 700++
Contractant Profiel Valentina (overzicht)
Herken je haar nog? Vorig jaar heb je deze beroemde ski atleet geholpen met het organiseren van de befaamde Winter Federatie Spelen. Dit jaar is zij benoemd tot de nieuwe Goodwill Ambassadeur van een wereldwijde humanitaire organisatie en sindsdien rust het gewicht van de wereld op haar zachte schouders. Verwelkom Valentina, de nieuwe tijdelijke contract partner die je spoorweg vaardigheden en de goedheid van je hart op de proef stelt!

BESCHIKBAAR: 9 Feb t/m 2 Mrt 2015
HERHAALD: 4 Feb t/m 4 Mrt 2019

Evenement Valentijns Dag
Portrait full Valentina (2015)
Aantal Contracten 17
Minimum Level 49
Reis Tijd 4 uur
Eind beloning 50 Gems
Geaccepteerde Locomotieven Icon Shop Loco  Icon Shop Diesel  Icon Shop Electric  Icon Shop Maglev
Winkel Winkel van Valentina

Contracten lijstEdit

Beloonde Trein SetsEdit

Valentina geeft de volgende trein set als beloningen voor het voltooien van haar contracten.
Voor de naam van de set staat het contract nummer dat het laatste gedeelte van de set geeft.

AfbeeldingenEdit

Announcement Valentina (2015)