Wikia

Logo TS
Quartz Icon Shop Maglev
Statistieken
Quartz
Type Magneet
Kracht 27 Icon Power
Belasting 593 U-235
Verstuur XP 582 XP
Set Quartz Cargo
EKU Nodig
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal 12 Aug 2016 350 Gems 186.800 XP 120 Limiet: 2
Icon SpecialEvent Evenement 25 Nov 2016 [1]175 Gems 186.800 XP 120 Limiet: 3[1]
Icon Shop VO Uitverkoop 21 Jun 2017 290 Gems 168.800 XP 120 Limiet: 4
Andere Informatie
  1. 1,0 1,1 Tijdens het Black Friday evenement werden speciale prijzen en limieten gehanteerd, als je dit item na afloop van het evenement via Support wil bestellen, zijn de kosten en limieten het zelfde als de voorgaande Aanbieding.
Museum
Maglev is een systeem van vervoer, dat magnetische levitatie gebruikt om voertuigen te dragen, geleiden en voort te bewegen in plaats van met behulp van mechanische methodes. Maglev vervoer is een middel om een voertuig of object langs een geleiding te laten zweven met behulp van magneten om zowel lift als stuwkracht te krijgen, slechts een paar centimeter boven het oppervlak van de geleiding. Door het ontbreken van wrijving betekent dat de acceleratie en deceleratie die van de bestaande vormen van vervoer ver kan overtreffen. De kracht die nodig is voor levitatie is niet een heel groot percentage van het totale energieverbruik, het grootste deel van de gebruikte energie is nodig om de luchtweerstand te overwinnen, net zoals bij elke andere high-speed vorm van vervoer.