Wikia

Logo Maglev Madness
QT9090 Nix Icon Shop Maglev
Statistieken
QT9090 Nix
Type Magneet
Kracht 8 Icon Power
Belasting Free
Verstuur XP 762 XP
Set Nix Cargo I
EKU Niet nodig
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal 24 Aug 2018 95 Gems 267.300 XP 120 Limiet: 2
Icon SpecialEvent Evenement 14 Dec 2018 [1]90 Gems 267.300 XP 120 Limiet: 3[1]
Icon Shop VO Uitverkoop 6 Mrt 2019 80 Gems 227.500 XP 120 Limiet: 4
Andere Informatie
  1. 1,0 1,1 Tijdens het Nostalgie evenement werden speciale prijzen en limieten gehanteerd, als je dit item na afloop van het evenement via Support wil bestellen, zijn de kosten en limieten het zelfde als de voorgaande Aanbieding.
Museum
Maglev is een systeem van vervoer, dat magnetische levitatie gebruikt om voertuigen te dragen, geleiden en voort te bewegen in plaats van met behulp van mechanische methodes. Maglev vervoer is een middel om een voertuig of object langs een geleiding te laten zweven met behulp van magneten om zowel lift als stuwkracht te krijgen, slechts een paar centimeter boven het oppervlak van de geleiding. Door het ontbreken van wrijving betekent dat de acceleratie en deceleratie die van de bestaande vormen van vervoer ver kan overtreffen. De kracht die nodig is voor levitatie is niet een heel groot percentage van het totale energieverbruik, het grootste deel van de gebruikte energie is nodig om de luchtweerstand te overwinnen, net zoals bij elke andere high-speed vorm van vervoer.