Wikia

Logo TS
Predator Icon Shop Maglev
Statistieken
Predator
Type Magneet
Kracht 11 Icon Power
Belasting 275 U-235
Verstuur XP 200 XP
Set Predator Maglev
EKU Niet nodig
Beloning Informatie
Beloning van Ethan #56 Limiet
Andere Informatie
Gebruikt in contract:
Museum
Andere vervoersmiddelen bieden je muziek, films, misschien een video game en alle draadloze dingen die ongetwijfeld bestaan in de toekomst om de tijd te verdrijven tijdens een saaie en oninteressante rit. Maar Predator niet. Onze wonder maglev heeft geen behoefte aan goedkope trucjes die jouw aandacht van de tendens van een lange reis afleiden, want hij biedt het zuiverste genot van de rit zelf. Hij zal je aan het lachen maken, hij zal je doen huilen, hij zal jouw leven veranderen. En als je eens, of ooit, verveeld raakt van suizen met ongelooflijke snelheden door de ruimte-tijd binnen deze gemechaniseerde catharsis, bieden wij jou met de mogelijkheid om te genieten van een virtual reality simulatie van een roofdier rit binnen een werkelijke Predator rit. Voor een dubbele ervaring, dubbel gevoel, maar nog steeds voor de prijs van een enkel kaartje. Het enige wat je jammer zult vinden is de snelheid waarmee hij zijn bestemming heeft bereikt, dankzij de nieuwe en geweldige dubbele warp motor. Wanhoop niet, er is altijd nog de reis naar huis. Bedankt dat je weer voor ons gekozen hebt.