Wikia

"Omdat het versturen van een groot aantal treinen op een hoger level lastig en vervelend kan zijn, introduceren we Herstuur, een vrijspeelbare technische uitbreiding die het versturen van lokale en internationale treinen gemakkelijker maakt.
Herstuur
Extension Main Resend
Statistieken
Type: Uitbreiding
Gem Aankoop
Kosten 550 Gems
Koop XP 2.000.000 XP
Level 200
Gewone Aankoop
Kosten: 15.000 Aerogel
15.000 Nanotubes
15.000 Neodymium
Koop XP: 2.000.000 XP
Level: 200
Bijzonderheden
Toegevoegd met de Spel Updates van 6 Mrt 2017.

Herstuur is een uitbreiding die in de winkel gekocht kan worden vanaf level 200. Deze functie stelt spelers in staat om een trein opnieuw naar dezelfde bestemming, contractant, en/of vrienden te versturen. Als de Handelsbeurs op het station aanwezig is, is ook bij de aanschaf van Herstuur een korting van 20% op de kosten van toepassing.

Station Scherm

Resend-Station
Dit is een voorbeeld van de Herstuur knop op het hoofd scherm van het station. Bij een eerste keer klikken worden de treinen uitgeladen. Een tweede klik zal de trein(en) opnieuw versturen naar de zelfde bestemming als de voorgaande keer.

Trein Manager (Lokaal)

Resend-Local Dit is een voorbeeld van de Herstuur knop in het Lokale Treinen|Lokale Treinen scherm van de Trein Manager. Het klikken op de Herstuur knop zal de treinen opnieuw naar de voorgaande bestemming versturen. De lengte van de reis is aangegeven.

Trein Manager (IT)

Resend-IT Dit is een voorbeeld van de Herstuur knop in dhet Internationale Treinen scherm van de Trein Manager. Na het klikken op de Herstuur knop, zal eerst het Bevoorraad scherm verschijnen, waar na met een klik op de Stuur Trein knop de trein naar de zelfde contractant en/of vriend(en) als de voorgaande keer word gestuurd. Onder de Herstuur knop is nogsteeds de gewone Verstuur knop aanwezig, zodat de treinen ook nog naar andere bestemmingen gestuurd kunnen worden.