Logo Winter.png
Everest E4K Icon Shop Diesel.png
Statistieken
Everest E4K.png
Type Common Diesel (140%)
Kracht 14 Icon Power.png
Sporen 1 Icon Uncommon Slots.png
Belasting 175 Fuel.png
Verstuur XP 159 XP.png
Set NVT
Aanbieding Informatie
Limited gem offer.png Gem Aanb. 18 Jan 2019 Bonus locomotief, inbegrepen bij een 72-uurs Gem Aanbieding.
Limited gem offer.png Gem Aanb. Okt 2020 Bonus locomotief, terugkerend bij een 72-uurs Gem Aanbieding.
Limited gem offer.png Gem Aanb. Nov 2020 Bonus locomotief, terugkerend bij een 72-uurs Gem Aanbieding.
Limited gem offer.png Gem Aanb. Dec 2020 Bonus locomotief, terugkerend bij een 72-uurs Gem Aanbieding.
Museum
De Vossloh Euro 4000 is een klasse van zes-assige diesel-elektrische locomotieven gebouwd door Vossloh voor de Europese markt. Het stijve koetswerk vertoont technische overeenkomsten met de voorgangers RENFE 334 en EWS Klasse 67. Het ontwerp is modulair zodat je gemakkelijk toegang hebt voor wijzigingen van interne componenten. De locomotieven kunnen worden geleverd met alternatieve motoren aangepast aan de wensen van de klant. De twee cabines hebben een centrale zitpositie met de controles rondom de bestuurders stoel, de cabine is voorzien van airconditioning en ontworpen om het geluid te beperken.