Wikia

Logo TS
Dies Icon Shop Maglev
Statistieken
Dies
Type Magneet
Kracht 24 Icon Power
Belasting 498 U-235
Verstuur XP 480 XP
Set Dies Maglev
EKU Nodig
Aankoop Informatie
Winkel Info: Goud Winkel Info: Gems
Kosten NVT Kosten 450 Gems
Koop XP Koop XP 23.500.000 XP
Level Level 730
Limiet Limiet 1
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal 6 Mrt 2015 350 Gems 139.600 XP 120 Limiet: 2
Icon SpecialEvent Evenement 29 Mei 2015 [1]290 Gems 139.600 XP 120 Limiet: 3[1]
Icon Shop VO Uitverkoop 16 Dec 2015 285 Gems 139.600 XP 120 Limiet: 4
Andere Informatie
Toegevoegd aan de winkel met de Spel Updates van 9 Mei 2017
  1. 1,0 1,1 Tijdens het Memorial Day evenement werden speciale prijzen en limieten gehanteerd, als je dit item na afloop van het evenement via Support wil bestellen, zijn de kosten en limieten het zelfde als de voorgaande Aanbieding.
Museum
Maglev is een systeem van vervoer, dat magnetische levitatie gebruikt om voertuigen te dragen, geleiden en voort te bewegen in plaats van met behulp van mechanische methodes. Maglev vervoer is een middel om een voertuig of object langs een geleiding te laten zweven met behulp van magneten om zowel lift als stuwkracht te krijgen, slechts een paar centimeter boven het oppervlak van de geleiding. Door het ontbreken van wrijving betekent dat de acceleratie en deceleratie die van de bestaande vormen van vervoer ver kan overtreffen. De kracht die nodig is voor levitatie is niet een heel groot percentage van het totale energieverbruik, het grootste deel van de gebruikte energie is nodig om de luchtweerstand te overwinnen, net zoals bij elke andere high-speed vorm van vervoer.