Wikia

Logo TS
Daedalus Icon Shop Maglev
Statistieken
Daedalus
Type Magneet
Kracht 23 Icon Power
Belasting 465 U-235
Verstuur XP 465 XP
Set Daedalus Maglev
EKU Nodig
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal 4 Nov 2014 350 Gems 130.000 XP 120 Limiet: 2
Icon SpecialEvent Evenement 28 Nov 2014 [1]290 Gems 104.000 XP 120 Limiet: 3[1]
Icon Shop VO Uitverkoop 19 Aug 2015 290 Gems 103.000 XP 120 Limiet: 4
Icon Shop VO Uitverkoop 13 Sept 2015 290 Gems 99.200 XP 120 Limiet: 4
Andere Informatie
  1. 1,0 1,1 Tijdens het Black Friday evenement werden speciale prijzen en limieten gehanteerd, als je dit item na afloop van het evenement via Support wil bestellen, zijn de kosten en limieten het zelfde als de voorgaande Aanbieding.
Museum
Maglev is een systeem van vervoer, dat magnetische levitatie gebruikt om voertuigen te dragen, geleiden en voort te bewegen in plaats van met behulp van mechanische methodes. Maglev vervoer is een middel om een voertuig of object langs een geleiding te laten zweven met behulp van magneten om zowel lift als stuwkracht te krijgen, slechts een paar centimeter boven het oppervlak van de geleiding. Door het ontbreken van wrijving betekent dat de acceleratie en deceleratie die van de bestaande vormen van vervoer ver kan overtreffen. De kracht die nodig is voor levitatie is niet een heel groot percentage van het totale energieverbruik, het grootste deel van de gebruikte energie is nodig om de luchtweerstand te overwinnen, net zoals bij elke andere high-speed vorm van vervoer.