Wikia

Logo Halloween
Creepy Icon Shop Maglev
Statistieken
Creepy
Type Magneet
Kracht 36 Icon Power
Belasting 796 U-235
Verstuur XP 792 XP
Set Creepy Maglev
EKU Nodig
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal 19 Okt 2018 350 Gems 284.500 XP 120 Limiet: 2
Icon SpecialEvent Evenement 19 Apr 2019 [1]315 Gems 284.500 XP 120 Limiet: 3[1]
Icon Shop VO Uitverkoop 14 Aug 2019 300 Gems 284.500 XP 120 Limiet: 3
Andere Informatie
  1. 1,0 1,1 Tijdens het Nostalgie evenement werden speciale prijzen en limieten gehanteerd, als je dit item na afloop van het evenement via Support wil bestellen, zijn de kosten en limieten het zelfde als de voorgaande Aanbieding.
Museum
Maglev is een systeem van vervoer, dat magnetische levitatie gebruikt om voertuigen te dragen, geleiden en voort te bewegen in plaats van met behulp van mechanische methodes. Maglev vervoer is een middel om een voertuig of object langs een geleiding te laten zweven met behulp van magneten om zowel lift als stuwkracht te krijgen, slechts een paar centimeter boven het oppervlak van de geleiding. Door het ontbreken van wrijving betekent dat de acceleratie en deceleratie die van de bestaande vormen van vervoer ver kan overtreffen. De kracht die nodig is voor levitatie is niet een heel groot percentage van het totale energieverbruik, het grootste deel van de gebruikte energie is nodig om de luchtweerstand te overwinnen, net zoals bij elke andere high-speed vorm van vervoer.