Wikia

Logo TS
BR Standard Klasse 7 Icon Shop Loco
Statistieken
BR Standard Class 7
Type Stoom
Kracht 50 Icon Power
Belasting 1.800 Gold
Verstuur XP 258 XP
Set NVT
EKU Nodig
Aankoop Informatie
Winkel Info: Goud Winkel Info: Gems
Kosten NVT Kosten 400 Gems
Koop XP Koop XP 120.000 XP
Level Level 400
Limiet Limiet 1
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal Onbekend Gegevens onbekend
Andere Informatie
De afbeelding was grafisch veranderd met de Spel Updates van 7 Nov 2016
De originele afbeelding:
Old BR Standard Class 7

Gebruikt in contract:

Toegevoegd aan de Winkel met de Spel Updates van 21 Mei 2018

Museum
De BR standaard klasse 7, ook wel bekend als de klasse Britannia is een klasse van 4-6-2 Pacific stoomlocomotief ontworpen door Robert Riddles voor gebruik door Britse spoorwegen voor gemengd verkeersdiensten. Vijfenvijftig werden gebouwd tussen 1951 en 1954. Het ontwerp was een gevolg van de locomotief uitwisselingen in 1948 uitgevoerd vóórdat verdere locomotief klassen werden gebouwd. Drie partijen werden gebouwd bij Crewe Works, vóór de bekendmaking van het Plan-1955 modernisering. De Britannia-klasse was gebaseerd op verschillende vorige locomotief ontwerpen, waaronder de beste praktijkresultaten in de locomotief technologie met betrekking tot arbeid besparende en verlagen onderhoudskosten; verschillende gewichtsbesparing maatregelen ook verhoogde de beschikbaarheid van de route van een locomotief Pacific-type op het netwerk van de Britse spoorwegen. De Britannia's ontving een positieve ontvangst van hun bemanning, die hen gunstige verslagen met betrekking tot prestaties gaven. Proeven in sommige gebieden van het Britse spoorwegnet gaven echter negatieve feedback terug, voornamelijk te wijten aan de onverschillige werking van de locomotief, met de gevolgen ervan voor het naleven van tijdschema's.