Wikia

Logo TS
BR Klasse 7 Triple Icon Shop Loco
Statistieken
BR Class 7 Triple
Type Stoom
Kracht 44 Icon Power
Belasting 1.265 Gold
Verstuur XP 216 XP
Set Vintage Star II
EKU Nodig
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal 18 Jun 2013 255 Gems 90.750 XP 90 Limiet: 2
Icon Shop VO Uitverkoop 27 Apr 2014 215 Gems 31.000 XP 50 Limiet: 3
Beloning Informatie
Beloning van Raadselachtige Container Icon Shop Mystery Limiet
Andere Informatie
De afbeelding was grafisch veranderd met de Spel Updates van 7 Nov 2016
De originele afbeelding:
Old BR Class 7 Triple
Museum
De BR standaard klasse 7, ook wel bekend als de klasse Britannia is een klasse van 4-6-2 Pacific stoomlocomotief ontworpen door Robert Riddles voor gebruik door Britse spoorwegen voor gemengd verkeersdiensten. Vijfenvijftig werden gebouwd tussen 1951 en 1954. Het ontwerp was een gevolg van de locomotief uitwisselingen in 1948 uitgevoerd vóórdat verdere locomotief klassen werden gebouwd. Drie partijen werden gebouwd bij Crewe Works, vóór de bekendmaking van het Plan-1955 modernisering. De Britannia-klasse was gebaseerd op verschillende vorige locomotief ontwerpen, waaronder de beste praktijkresultaten in de locomotief technologie met betrekking tot arbeid besparende en verlagen onderhoudskosten; verschillende gewichtsbesparing maatregelen ook verhoogde de beschikbaarheid van de route van een locomotief Pacific-type op het netwerk van de Britse spoorwegen. De Britannia's ontving een positieve ontvangst van hun bemanning, die hen gunstige verslagen met betrekking tot prestaties gaven. Proeven in sommige gebieden van het Britse spoorwegnet gaven echter negatieve feedback terug, voornamelijk te wijten aan de onverschillige werking van de locomotief, met de gevolgen ervan voor het naleven van tijdschema's.