Wikia

Logo TS
BR Klasse 7 Quad Icon Shop Loco
Statistieken
BR Class 7 Quad
Type Stoom
Kracht 57 Icon Power
Belasting 2.100 Gold
Verstuur XP 280 XP
Set Vintage Star I
EKU Nodig
Aankoop Informatie
Winkel Info: Goud Winkel Info: Gems
Kosten 500.000.000 Gold Kosten NVT
Koop XP 5.000.000 XP Koop XP
Level 407 Level
Limiet 2 Limiet
Aanbieding Informatie
Icon Shop SO Speciaal 18 Jun 2013 320 Gems 244.000 XP 125 Limiet: 1
Icon Shop VO Uitverkoop 27 Apr 2014 275 Gems 57.700 XP 70 Limiet: 2
Andere Informatie
Toegevoegd aan de Winkel met de Spel Updates van 12 Mrt 2018

De afbeelding was grafisch veranderd met de Spel Updates van 7 Nov 2016
De originele afbeelding:
Old BR Class 7 Quad

Museum
De BR standaard klasse 7, ook wel bekend als de klasse Britannia is een klasse van 4-6-2 Pacific stoomlocomotief ontworpen door Robert Riddles voor gebruik door Britse spoorwegen voor gemengd verkeersdiensten. Vijfenvijftig werden gebouwd tussen 1951 en 1954. Het ontwerp was een gevolg van de locomotief uitwisselingen in 1948 uitgevoerd vóórdat verdere locomotief klassen werden gebouwd. Drie partijen werden gebouwd bij Crewe Works, vóór de bekendmaking van het Plan-1955 modernisering. De Britannia-klasse was gebaseerd op verschillende vorige locomotief ontwerpen, waaronder de beste praktijkresultaten in de locomotief technologie met betrekking tot arbeid besparende en verlagen onderhoudskosten; verschillende gewichtsbesparing maatregelen ook verhoogde de beschikbaarheid van de route van een locomotief Pacific-type op het netwerk van de Britse spoorwegen. De Britannia's ontving een positieve ontvangst van hun bemanning, die hen gunstige verslagen met betrekking tot prestaties gaven. Proeven in sommige gebieden van het Britse spoorwegnet gaven echter negatieve feedback terug, voornamelijk te wijten aan de onverschillige werking van de locomotief, met de gevolgen ervan voor het naleven van tijdschema's.